Världen enligt en blondin

sroda…dzien przed dniem zakochanych :P

Moje zamowienie dotarlo do mnie wczoraj :) Rewelacja, zobaczymy jak bedzie na mnie wygladac :)  Dni mijaja bardzo szybko, i tak jak zazwyczaj nie mam na nic czasu. z prasoania ciuchow zrezsygnowalam calkowicie, skladam tylko i wkladam do szafy …ludek doskonale radzi sobie z prasowaniem koszul przed praca. Dzisiaj szkola, zapewne wyniki sprawdzianu, omawianie ksiazki ktorej zdazyc przeczytac szans nie mialam :) wiec wpadlam wczoraj do biblioteki po plyte cd, bo pomyslalam ze sluchajac wciaz moge sprztac i gotowac no ale niestety :P Kurz odklada sie powoli na wszystkim , mimo ze starlam kazda jego odrobine w sobote :)
Oczy wciaz mi sie zamykaja, wiec wyglada na to ze po raz kolejny sie nie wyspalam. Z sauny narazie zrezygnowalam z pewnych wzgledow o ktorych nie powiem :)  Poza tym wszystko ok.
W bibliotece pewien nieznajomy zbiegl za mna z az UWAGA 3 pietra by powiedziec mi ze jestem sliczna i poprosic o e-mail. Tak mnie zatkalo ze cholera no dostal ten e mail….i jak tylko spotkalam sie z Ludde (po dlugiej podrozy autobusem w jakies nieznane zakatki by dotrzec do poczty ) od razu o wszystkim opowiedzialam. Jego mina zdradzila mi wszystko :) Moj kochany zazdrosnik. Problem w tym ze kurcze kto jak kto ale on jako ostatnia istota ziemnska moglby miec powody do zazdrosci lub jakichs watpliwosci co do mojej wiernosci . rymowanka . Moj kochany. Tak swoja droga zastanawiam sie co on wymysli na te walentynki :P
W poniedzialek dzwonila moja kochana rodzicielka po otrzymaniu smsa od swej pierworodnej :)  Znow miala zupelnie inny pomysl co do naszego przybycia :) I mamusi nie wystarczy ze przylatujemy do niej!!! :) oj mamo. Kocham Cie :) wiem ze czasem trudno zrozumiec :P ale postaraj sie chociaz odrobinke :)
No i tak….  Dolce & Gabbana powrocil (milo) a ja wracam do pracy…..a  pozniej szkola. Mam tylko nadzieje ze moje miesnie odrobinke przestana bolec po ostatnim wystepnie na biezni :/
 
xoxoxoxo
 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *