VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK
Annons

Aj!!

Fy fan vad jag har ont. Mitt huvud dunkar och värker. Det gör liksom ont bakom höger öga. När jag biter ihop tänderna känns det som hela huvudet ska explodera. Vad är det som sker? Inte ens tabletter hjälper. Dessutom piper mitt vänstra öra mer än vanligt. Jag vill bara gå och lägga mig igen, men får nöja mig med soffhäng med världens mysigaste

20111230-073149.jpg


Annons

Kommentarer


  1. Eva 30 december, 2011 on 08:05 Svara

    Kanske öroniflammation?? De gör asont:(

  2. Eva 30 december, 2011 on 08:05 Svara

    Kanske öroniflammation?? De gör asont:(

  3. Maria T 30 december, 2011 on 08:18 Svara

    Usch va obehagligt :( hoppas de släpper snart!!!

  4. Maria T 30 december, 2011 on 08:18 Svara

    Usch va obehagligt :( hoppas de släpper snart!!!

  5. Malin 30 december, 2011 on 08:30 Svara

    Hej,

    Har precis samma grej men själv behövde jag aka till jobbet och lämna min plutta hemma med pappsen :( Alvedon och en stor kopp te hjälpte lite……. Jag kom precis att tänka på att du ju ”slutat” med amningen…. det kan inte vara mensen som spökar? Krama och pussa pa dina prinsessor så mår du nog bättre snart!!!!!

    Kramar från Belgien :)

  6. Annelie 30 december, 2011 on 08:41 Svara

    Hoppas det släpper snarast!! Detta var ingen höjdare :(

    Kramar

  7. Anna 30 december, 2011 on 09:04 Svara

    Hua! Låter precis som min spänningshuvudvärk! Ligger och biter ihop och pressar tänder hela natten, vilket leder till ont i huvudet och ömmande käkmuskulatur. Testa massera käkmusklerna, längs med käken och ovanför öronen.

  8. Fru Jessica 30 december, 2011 on 10:24 Svara

    Låter lite som migrän! =( Prova att ta en panodil och en ipren samtidigt, brukar ha ganska bra effekt i jämförelse med bara panodil ELLER ipren.
    Krya på dig!
    Kram

    • Sara 1 januari, 2012 on 23:28 Svara

      Tack för tipset

  9. Cathrine 30 december, 2011 on 11:14 Svara

    Jag får spänningshuvudverk efter operationen och det enda som hjälper är att ta en alvedon och en ipren tillsammans. Hoppas det känns bättre snart, krya på dig!!

  10. sofia 31 december, 2011 on 00:04 Svara

    ledsen o säga det men det där, min vän , är migrän. ont bakom ena ögat eller ena halvan av ansiktet. så känns min migrän iallafall. magnecyl koffein kan hjälpa lite, brukar göra det på mig .

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

För att få de senaste uppdateringarna