VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK
Annons

Videoblogg om pulshöjare och att effektivisera träningen

 

Här är ett önskeinlägg om hur man kan göra för att effektivisera styrketräningen och samtidigt konditionsträna. Detta är hemligheten till att jag och flera av mina PT-kunder inte behöver träna så många pass. Vi tränar stenhårt när vi väl tränar. Ni som vill ha med rumpträning får en liten del också. :-)

Det kommer fler videobloggar med era önskningar på tema de närmaste dagarna!


Kommentarer


  1. Camilla 8 november, 2012 on 09:06 Svara

    Hej Lofsan!
    När kommer fortsättningen på den där videosnutten när du gör 50 upprepningar på olika övningar? Blev väldigt taggad att göra samma sak men skulle vilja se hur dom sista övningarna ska gå till!
    Tack för att du gör så att man blir sugen på att träna:)

    • Lofsan 8 november, 2012 on 13:38 Svara

      Den går inte atta ladda upp men du kan googla lofsan och sen namnet på övningen så bör det komma upp filmer.

  2. maria 8 november, 2012 on 10:41 Svara

    Hej, kan inte se dina videoinlägg, Vet du vad det kan bero på ?

    • Lofsan 8 november, 2012 on 13:38 Svara

      Surfar du med mobil eller dator? Vilken typ och vilken webläsare?

  3. Jennie Thelin 8 november, 2012 on 14:32 Svara

    Oj va peppad jag blev att testa det här!
    Jag är precis inne i en period då jag tänkt förbränna lite extra kalorier så det här blir nog perfekt för mig att krydda styrkepassen med.
    Tusen tack för inspirationen.

  4. Annah 8 november, 2012 on 17:01 Svara

    Tusen tack för tips! Nu kan jag verkligen effektivisera mina 30 minuters lunchträningar =)

  5. Johanna Å 8 november, 2012 on 18:09 Svara

    Jag blir så glad när jag läser dina tips! Det här ska jag verkligen testa. Har kört din och Claras 400 rep. pass. Grymt!

  6. Anna 8 november, 2012 on 20:50 Svara

    Hej! Du är toppen! Gör du pulshöjarna mellan seten när du kör benträning också, tex om du gör 3 set benböj?

  7. […] såg ett klipp hos Lofsan som kombinerade styrketräning med pulsträning. Jag var nära att ge mig iväg till gymmet men […]

  8. Anna Margareta 9 november, 2012 on 00:54 Svara

    Så himla bra. Vilket tips! Tack för att du delar med dig.

  9. Birgitta 9 november, 2012 on 09:20 Svara

    Men så bra, tack för tipset! jag undrar hur många olika övningar per muskelgrupp ni brukar köra per pass?

  10. Hanna 9 november, 2012 on 09:44 Svara

    Tack för grymt tips. Körde igår innan ett yogapass och räckte med 25min supereffektivt för jag blev tokslut. Perfekt när man har kort om tid

  11. Lisa 9 november, 2012 on 11:05 Svara

    Åh vad smart! Precis de där övningarna gör vi ju på tabatan men jag har aldrig tänkt på att man kan slänga in det i ett styrkepass också. Tack för tipset :-)

  12. Erica 10 november, 2012 on 23:28 Svara

    Men vad smart! Bra tips!

  13. Johanna 14 november, 2012 on 08:33 Svara

    Jag har sjuk träningsvärk efter passet jag körde igår med dessa övningar mellan varje set. Och helt slut efteråt blev jag, härlig känsla! Tack för inspirationen :)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.

För att få de senaste uppdateringarna