VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK

Viktnedgång 4e V.

vikten 4ev

Har kört mitt förmiddagspass med MammaFitness, magträning! Det fick bli en söndagsrapport på måndagen. Men jag har inte speciellt mycket att rapportera idag för det har inte hänt nått denna vecka.

Rapport: Veckan va otroligt träningsfylld fast bara med Olga Rönnbers (MammaFitness) träning. Dvs magträning 2 ggr om dagen, varje dag. Men jag har helt lagt av med mina powerwalks och jogging, helt fel. Jag märker nu att kombinationen behövs och är den enda lösningen för mig att gå ner. Så varannan dag så får jag offra min stackars Kianas lektid på öppna förskolan och ta en powerwalk istället. Kanske klämma in jogging direkt efter att mannen kommit hem.

 

4a veckan:

Träning:
Mån: 2 ggr, morgon och kväll magträning
Tisd: 2 ggr magträning
Ons: 2 ggr magträning
Tors: 2 ggr magträning
Fred: 2 ggr magträning
Lörd: 2 ggr magträning
Sönd: 2 ggr magträning

Kost:
Very Low Calorie Diet (VLCD)  måltidsersättningar.
Frukost: Havregröt 1 dl, 6 valnötter och minimjölk samt lite honung
Lunch: Liten köttbit (stor som handflatan) + mycket sallad (två knogar)
Middag: Liten köttbit (stor som handflatan) + mycket sallad (två knogar)

Vikt:
Jag började 2a veckan med 69,8 kg
Jag avslutar 2a veckan med 68,2 kg
Det är alltså en viktminskning på -1,6 kg

Mål och plan:
Mål 1: Gå ner minst 2 kg/ vecka
Mål 2: Gå ner 10-15 kg till december inför Colombia resan
Mål 3: Gå ner ca 20 kg till våren 2013 (Vill väga 50 kg som förut OBS jag är väldigt kort!)

Kvar till mål:
Väger nu 68,2 och ska ner till 50 kg
Kvar ca 18,2 kg

Gamla jag:

 

För att läsa tidigare inlägg om mål och dieten, se här eller ännu fler i kategorin.

.

.

Glöm inte att vara med och tävla i napp-tävlingen!

.

.


Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste uppdateringar från mig