VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK

Viknedgång 5e veckan

bild 1 (2)


Hann inte ta bättre bild, får bli nästa vecka.

 

Rapport: Veckan va otroligt träningsfylld fast bara med Olga Rönnbers (MammaFitness) träning. Dvs magträning 2 ggr om dagen, varje dag. Nu har även kosten kommit igång så energin är bättre men tyvärr krockar det med dom jobbiga nätterna jag haft. Men vill man nått så kämpar man på. Måste kicka igång viktnedgången lite till bara.

 

5a veckan:

Träning:
Mån: 2 ggr, morgon och kväll magträning
Tisd: 2 ggr magträning
Ons: 2 ggr magträning
Tors: 2 ggr magträning
Fred: 2 ggr magträning
Lörd: 2 ggr magträning
Sönd: 2 ggr magträning

Kost:
Frukost: Havregrynsgröt 1,5 dl, 6 valnötter och minimjölk samt lite honung samt oststavar
Lunch: Liten köttbit (stor som handflatan) + mycket sallad (två knogar)
Mellis: Tex. Kesella 1 dl, banan 1/2, kakao 2 tsk, krossade valnötter 5 st.
Middag: Liten köttbit (stor som handflatan) + mycket sallad (två knogar)

Vikt:
Jag började 5e veckan med 68,2 kg
Jag avslutar 5e veckan med 67,3 kg
Det är alltså en viktminskning på – 0,9 kg

Mål och plan:
Mål 1: Gå ner minst 1 kg/ vecka
Mål 2: Gå ner 10-15 kg till december inför Colombia resan, vill väga max 60 kg
Mål 3: Gå ner ca 20 kg till våren 2013 (Vill väga 50 kg som förut OBS jag är väldigt kort!)

Kvar till mål:
Målvikt: 50 kg
Började med 73,6 kg
Väger just  nu 67,3
Gått ner hittills 6,3 kg
Kvar ca 17,3 kg

Gamla jag:

 

För att läsa tidigare inlägg om mål och dieten, se här eller ännu fler i kategorin.

.

.

Glöm inte att vara med och tävla i napp-tävlingen!

.

.


Kommentarer


  1. Nina 15 oktober, 2012 on 08:30 Svara

    Du är så himla duktig gumman. Så starkt jobbat! Du kommer klara det och jag är otroligt stolt över dig. Massa kramar

  2. Nina 15 oktober, 2012 on 08:30 Svara

    Du är så himla duktig gumman. Så starkt jobbat! Du kommer klara det och jag är otroligt stolt över dig. Massa kramar

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste uppdateringar från mig