Min älskade telefon har varit knäpp ett bra tag nu. Den hänger sig och är allmänt bråkig. Har haft den på lagning för detta problem. Men de hittade inget fel men bytte skärm på den. Var i på Telia idag och ville få felet fixat eller en telefon. Fick då till svar att -Då får du köpa en ny. Vi byter bara in om det är fel på hårdvaran. Mjukvara täcker inte vi. Det kan ju vara fel på någon app. Men då jag hämtade den sist så hängde den sig då jag gick in på appstore och tänkte ladda ner en app. Alltså den var tom då. Så någon app ärcdet inte. Får se vad de säger nu. Den är inlämnad för reklamation nu istället för repetition dom förra gången. Håller tummarna för att jag får en ny. Har inte råd att slänga ut 7-8000 kr för en ny och ha den så som den är nu kommer jag bli galen på.
Nääää nu blir det lite mys med de små innan kvällsmat.
Ha de gött // Å
Hej Åsa!
Jag heter Michael Hall och jag jobbar med sociala medier på Telia. Jag har läst ditt inlägg och det är verkligen tråkigt att höra att din mobil krånglar. Jag hoppas att du får bra hjälp via vår butik.
Skulle du ha fler frågor eller funderingar så är du alltid varmt välkommen att kontakta oss på vår chatt på telia.se, på telefon 90200, via Facebook eller Twitter.
Ha en fin dag!
/Michael