Dagarna i mitt liv som tvåbarnsmamma.

Dålig kundservice gör mig galen

Nu har jag äntligen fått fart på telefonen och i ärlighetens namn var det inte den stackars telefonen som ställde till det utan SIM-kortet från Telenor som verkar ha fått spel efter att jag laddade den för 1½ vecka sen. Har försökt lösa det hela men jag har blivit så förbluffad över nivån på kundservicen hos Telenor så jag orkar inte ens bry mig! Pratade med en tjej på chatten på Telenor samma dag som problemet uppstod och blev lovad ett nytt SIM-kort och hon sa absolut inget om att jag var tvungen att göra något själv för att detta skulle skickas ut utan sa bara att hon skulle se till att det kom.

I förrgår när kortet fortfarande inte hade kommit kontaktade jag dem återigen och blev då något förvånad över att få höra att de inte alls hade några anteckningar om att något nytt SIM-kort skulle skickas ut. Jag blev istället hänvisad till de manuella inställningarna och skulle sedan få återkomma igen om det inte fungerade (vilket jag förklarade att det nog inte skulle göra eftersom telefonen funkade alldeles utmärkt med ett annat SIM-kort från annan operatör). Mycket riktigt funkade inte Internet efter detta heller så jag fick åter stå i kö för att få prata med kundservice och samma kille igen. Blev efter mycket om och men lovad ett nytt SIM-kort men var då tvungen att lämna samtalet och registrera mitt gamla SIM-kort för att få ett nytt. SIM-kortet skulle dock fortfarande inte skickas ut automatiskt utan jag skulle bli tvungen att kontakta dem och stå i kö igen för att berätta att registreringen var klar och att jag ville ha ett nytt SIM-kort. Vid det laget var jag så otroligt aptrött på allt krångel att jag bestämde mig där och då för att strunta i Telenor, sätta i mitt gamla hederliga Halebop i telefonen och låta Telenorkortet bli ett reservnummer att använda ytterst sparsamt i gamla telefonen.

Någon mer som tycker att dålig kundservice är otroligt frustrerande??

Summan av det hela är iaf att telefonen funkar igen och att jag kommer att kunna blogga med bilder igen, yay!!!

En reaktion på ”Dålig kundservice gör mig galen

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *