VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK

Attention viktklubbsmedlemmar – Första utmaningen

Såhär såg första utmaningarna ut bland medlemmarna i Apans Viktklubb. Nu har jag börjat uppdatera listan med mål över nästa vecka. In och skriv upp era mål i vikttråden. 

Första utmaningen

1. Andrea –  powerwalka och intervallsjogga nån mil minst tre gånger, köpa och börja använda friskis kort, samt pumpa cykeln och bruka den

2. Anna – komma upp i minst 10 000 steg per dag. Vill även nå till -25 kilo. Just nu är det 1,1 kilo kvar tills dess.

3. Apan – Jogga minst två gånger, simma minst en gång

4. Asta – Godis max 2 dagar. Äta vettigt för övrigt. Promenader minst 60 min x 5, 10 min gympa minst varannan dag.

5. Elin F – Minst 30 mins promenad varje dag och gott endast på lördag

6. Elisabeth – Jogga tre gånger innan söndag

7. Jenny S – komma iväg till gymmet en gång, och att promenera jobbet-hemmet minst två gånger, sträckan tar 25 minuter i rask fart.

8. Jenny – gå minst en 45 minuters promenad per dag, läsa på om magträning så att jag kan komma igång med den efter påskhelgen.

9. Jessica – träna åtminstone en liten stund per dag, hålla igen på socker och kolhydrater och nå mitt första delmål -10kg!

10. Katarina – bli av med minst 0,5 kg, pw/jogging 3 km på mindre än 27 min och max ha två vilodagar 

11. Linnéa – ska banne mig ner till 83 kilo den här veckan, har vägt 84,4 nu i 3 veckor och håller på att förlora förståndet. Så det är ett mål och sen ska jag springa minst 3 ggr den här veckan!

12. Maria – äta MYCKET mer och regelbundet, gå åtminstone tre tillfällen x 1 timme denna kommande vecka.

13. Mona – Äta godsaker max 2 dagar, gå i 60 min eller träna hemma minst 3 ggr, dricka 2 liter vatten och ta vara på vardagsmotionen varje dag.

14. Puff – Mäta kroppen (nej, jag har inte vågat än), ta mig igenom pilatesdvdn minst 2 tillfällen, cykla på motionscykeln 3 tillfällen, äta vettigt, väga portionerna för att hålla extra koll. I övrigt det vanliga- max 4 koppar kaffe, massor med vatten och inget onödigt sött före helgen helt enkelt.

15. Sophie – hinna promenera 3 gånger + i promenaderna lägga in jogg-intervaller.

16. Tejje

17. Teskedsmamman – Jag ska under veckan gå minst 1 mil sammanlagt och komma under 73 kg!

18. Äta träna kämpa – 12000 steg om dagen. Träning och cykling etc ej inräknat. Samt tre löppass som vanligt och minst ett pass styrka. Max tre dagar med godis, i övrigt sockerfritt.


Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

För att få de senaste uppdateringarna